مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

طراحی سایت در مشهد

 


یادگیری برنامه‌نویسی چه سودی داراست؟

 

غیر وابسته از مباحث مالی و شغلی یادگیری برنامه‌نویسی که میتواند انتخاب‌کننده آینده یک شخص باشد، می بایست به مفاهیم خیالی برنامه‌نویسی اشاره‌کنیم. برنامه‌نویسی خیر‌بدن‌ها یک مبداء درآمد امروزی میباشد، بلکه به افزایش عملکرد ذهن آدم نیز یاری می‌نماید.

کودکانی که از سنین تحت به یادگیری برنامه‌نویسی عشق و علاقه‌مند می گردند، در دیگر دروس نیز از نمراتی فراتر و بهتر برخوردارند. اکثری از مفاهیم ریاضی، فیزیک و حتی شیمی، با یادگیری همت کامپیوتر به بچه آموخته میشود.

وسیع‌سالان نیز با یادگیری برنامه‌نویسی می توانند ذهن خویش را برای عمل طاقت فرسا کامپیوتری و حتی عمل‌های روزانه غیر دارای ربط فراهم نمایند. یادگیری یک لهجه برنامه‌نویسی، صحیح مثل یادگیری یک گویش گفتاری نو، همت مغز را بهبود میبخشد و بازده کاری شخص را ارتقا می دهد.

این فواید را در کنار درامد مطلوب این شغل بگذارید تا متوجه گردید که برنامه‌نویسی در همگی جوانب معاش ما تأثیر گذار میباشد و یادگیری آن نیز، صحیح مثل یادگیری یک تخصص نو، دیده آدم را به دنیایی متعدد از حالت‌های جدید، گشوده خواهد کرد.

نقطه ابتدا

 

درباره ی نقطه مقدمه برنامه‌نویسی، نظرها گوناگون و متفاوتی موجود است. در واقع اکثری از متخصصان این دانش، سن، هوش، تخصص قبل و همت موردنظر را در تعیین مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، تأثیرگذار می دانند.

یک شخص عشق و علاقه‌مند به برنامه‌نویسی می بایست به روش کارایی سیستم‌برهان‌های کامپیوتر و گوشی شناخت داشته باشد. علاوه‌براین، شناخت نسبی با مفاهیم همگانی ریاضی ها نیز به یادگیری برنامه‌نویسی امداد خواهد کرد. در صورتیکه فرد موردنظر به برنامه‌نویسی در سطح استفاده کننده عشق داشته باشد، دانش گرافیک نیز در یادگیری وی تأثیر گذار میباشد.

نقطه ابتدا و صفر یادگیری برنامه‌نویسی، جواب بدین پرسش میباشد که انگیزه از یادگیری یک لهجه برنامه‌نویسی نو چه می‌باشد؟ آیا گویش موردنظر، پیش‌نیاز‌های خاصی دارااست؟ آیا منابع کافی برای یادگیری این گویش در دسترس میباشد؟

تا اینجا متوجه شدیم که هدف ها متعدد، مسیر‌های یادگیری متفاوتی را مستلزم میباشد. به دنبال به مشهورترین مسیر‌های یادگیری برنامه‌نویسی با هدف ها مشخص و معلوم خوا هیم پرداخت تا بتوانیم راهکاری عملی را در مشت عشق‌مندان به یادگیری برنامه‌نویسی بگذاریم.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 16:16


امروز می خواهیم در وب سایت آی وحید فراگیری اکران تعداد کل ایده ها در وردپرس را برای شما خوا هیم داشت . آیا می‌خواهید تعداد کل ایده ها تارنما شما در وردپرس اکران داده شود ؟ ایده ها به یوزرها اذن می‌دهد که بتوانند محتوای شمارا بازنگری نمایند .


فراگیری اکران تعداد کل نظرها در وردپرس
طرز ۱ . اکران تعداد کل نظرها با به کار گیری از پلاگین

این طرز بی آلایش خیس میباشد و به همه یوزرها سفارش میشود. او‌لین کاری که لازم میباشد انجام دهید این میباشد که پلاگین Simple Blog Stats را نصب و فعال فرمائید . بعداز آن لازم میباشد از نصیب پیکربندی – Simple Blog Stats را گزینش نمایید ، تا به ورقه پیکربندی پلاگین منتقل گردید .


فراگیری اکران تعداد کل ایده ها در وردپرس

این پلاگین به شما این قابلیت را می‌دهد که آمار وب لاگ وردپرسی خویش را استخراج فرمایید و همینطور از shortcode به کار گیری می‌نماید . درین برگه شما کلیه کد های کوتاه رو می توانید ملاحظه کنید ، از پاراگراف کدهای کوتاه میتوان به تعداد صفحه ها ، تعداد مطالب درانتظار ، تعداد نظرها ، نظرها تائید گردیده ، تعداد استفاده کننده و … اشاره نمود . شما برای اینکه تعداد نظرها را در وبسایت خویش اکران دهید کافی میباشد کد تحت را نسخه برداری نمایید :

طراحی سایت در مشهد

[sbs_approved]
و بعد کد بالا را در صفحه های ، نوشته ها ، پلاگین ها و یا این که هر چیزی که می خواهید جای گذاری نمایید .

طرز ۲ : اکران  تعداد ایده ها وردپرس با کد

این طرز مستلزم این می باشد که شما کد به فولدر های وردپرس خویش بیش تر فرمائید .

پوشه functions.php را بازنویسی کرده و کد تحت را به آن بیشتر نمائید :

function wpb_comment_count() { 

$Idea_count = wp_count_Idea();
$message = 'There are '. $Idea_count->approved . ' Idea posted by our users.';

retu $message; 

add_shortcode('wpb_total_Idea','wpb_comment_count'); 
add_filter('widget_text','do_shortcode');
بعد از آن کافیست کد [wpb_total_Idea] را در مکانی که می خواهید اکران داده شود قرار دهید .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 14:21


وردپرس دات کام اذن می‌دهد یک وبلاگ معمولی اما با تجهیزات مطلوب به طور سابدامین فعال سازی فرمایید، دور و بر، دامنه و همگی مورد ها دیگر کلیه به وسیله وردپرس دات کام انجام می گردد و شما صرفا آن را مدیر می کردید. در مقابل این تکان، و برای بسط وردپرس، وردپرس دات اورگ تشکیل شد و در دست عموم قرار گرفت. این پروژه به طور متن گشوده ارائه شد و هر کسی میتوانست با رعایت ضوابط نشر GPL آن ها را دستکاری و بازنشر دهد. در واقع این توشه این CMS یا این که Content Management System یک اپلیکیشن مانند بود که روی هاست پیاده گردیده و وب سایت را برای استفاده کننده پباده سازی میکرد. یک مخزن وردپرس برای قالب ها و پلاگین ها تولید شد و یوزرها مستقیما روی وردپرس افزودنی های لازم را طولانی تر می کردند. سخن ما در خصوص همین ورژن از وردپرس یعنی نسخه سازمانی میباشد.

طراحی سایت در مشهد

10 سوال مطرح گردیده راجع به وردپرس و بهینه سازی
برای ما 10 سوال مطرح گردیده در دنیای اینترنتی وردپرسی وجود داشت که میخواستیم حقیقتا به جواب ظریف آن‌ها برسیم. به این ترتیب با تحقیقاتی که بارها و بارها درستی آنان‌را بازبینی کردیم و دنبال جواب بودیم، تا اینکه تصمیم گرفتیم این نوشته‌علمی را هم برای شما تهیه و تنظیم کنیم. درین نوشته ی علمی می خواهیم به 10 سوال مهم درباره‌ی سئوی وردپرس توضیح دهیم و درستی و سقم آن‌ها‌را بازبینی کنیم.

وردپرس صاحب خانه وب سایت های مختلفی از گزاره شرکتی، خبری، پباده سازی و صنعتی، فروشگاهی و تکنولوژی و مورد ها متفاوت دیگر میباشد. تارنما های متعددی در جهان می باشند که روی وردپرس فعال‌سازی گردیده اند و مثال های وسیع آن ها تارنما فردی سریع ترین مرد عالم اوسین بولت که اتفاقا طرفدار سرسخت منچستر یونایتد میباشد، وبسایت قانونی سونی ترانه، بعضی از وبسایت های وسیع ترین کمپانی قابل انعطاف افزاری دنیا مایکروسافت، تارنما خبر نامه های بزرگی مثل Mashable و Time تمامی با وردپرس درست شده اند.

البته ساخت سایت با وردپرس اگرچه سهل میباشد، البته یکی‌از عنصر هایی که جزو خصوصیت های برتر وردپرس به شمار می رود خواص های seo و انطباق پذیری با موتورهای کاوش میباشد، در صورتیکه چه زمانی کسب و فعالیت پهناور خیس شود ممکن میباشد با رویش و پیروزی در تضاد و مغایرت باشد.

ما پیش از این درباره‌ی سئوی مرحله به مرحله در وردپرس سخن کردیم، البته این نوشته‌علمی توضیحات متعددی درخصوص شک وتردید و شبه های وردپرسی دارااست و می‌خواهد آنها‌را برطرف نماید. این سوالات پیروز شدند ما‌را به پاسخ هایی برسانند که در حال حاضر برای شما هم کاربردی میباشند. این نوشته‌ی علمی روستا نکته موءثر بهینه سازی را پوشش داده که می‌خواهیم آن را آغاز کنیم.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 13:56


با اعتنا به اینکه این مرحله روزگار متعددی از شما نمی گیرد و براحتی می‌توانید در چندین روز از عهده ی آن برآیید اینجانب سفارش می‌کنم از سایتهای ارائه دهنده ی مطالب فراگیری به کارگیری نمائید تا هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کرده باشید.اعتنا داشته باشید شما به دنیایی پا نهاده اید که از لازمات آن احاطه آسانسور لهجه انگلیسی میباشد. زیرا در روند توسعه یافته خیس منابع فارسی لهجه کفایت فعالیت شما‌را نمی نماید و به اختلال اساسی برمی خورید.شایسته ترین تمرین برای فراگیری لهجه همین میباشد که کارایی فرمائید در کنار به کار گیری از منابع فارسی گویش از منابع انگلیسی هم فایده ببرید .به‌تدریج به جایی خواهید رسید که با یک نگاه کلی به متن معنی آنرا به راحتی اخذ میکنید .

طراحی سایت در مشهد

4-استارت با تایپ کردن اسکریپت های بی آلایش
در حال حاضر به جایی رسیده اید که بتوانید یک اسکریپت برای خویش بنویسید.تلاش نمایید در اسکریپتهایی که می نویسید همگی ی معلومات خویش را بکار بگیرید تا روی تمامی ی آن ها اشراف پیدا نمائید. برای مثال میتوانید یک فرم ساخت کرده و داده ها را از آن بگیرید و به وسیله عملگرهایی که فرا گرفته اید آن‌ها‌را پردازش فرمائید و سود را در یک آرایه ذخیره نمائید و بعد تک تک آرایه ها را اکران دهید.

درین مرحله ممکن میباشد به مشکلاتی عکس العمل نمایید و حس نمائید که شما بضاعت و توان یادگیری یک لهجه برنامه نویسی را ندارید.نگران نباشید این مساله طبیعی میباشد و برای خیلی از مبتدی و تازه کار ها پیش می‌آید.فارغ از اعتنا به حس خویش تنها تمرین نمایید و به جلو بتازید.این مرحله می‌تواند در یادگیری PHP بسیار موثر باشد.

5-اسکریپت های پیچیده خیس بنویسید
شما مرحله پیشین را بخوبی پشت راز گذارده اید،شرایط کنونی می بایست حس بهتری نسبت به یادگیری داشته باشید. وقت آن میباشد که یک پروژه ی کوچک انجام دهید که اندکی کاربردی خیس باشد.پروژه های متعددی موجود هست که تحت عنوان تمرین انجام دهید. یکی‌از اسکریپت هایی که قادر است تمرین بسیار خیر برای شما باشد و نکات فراوانی را در آن یاد خواهید گرفت یک سیستم نام نویسی و ورود استفاده کننده به پروفایلش است.در‌این اسکریپت شما با دیتابیس و طرز ی ساختن جدول، اضافه کردن یک رکورد به جدول، پرس و جوها ، دستکاری و حذف رکوردهای جدول دیتابیس آشنا خواهید شد. در کنار انجام این پروژه می‌توانید نکاتی در امر امنیت و اعتبارسنجی و عمل با اشکال المان های یک فرم HTML نیز فرا بگیرید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 422 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 18:09


وردپرس، سیستم مدیریتی جهانی
با اعتنا به وبژگی های نقل شده برای وردپرس، می بایست اعلام کرد که بخش اعظمی از شرکت های پهناور عالم، بخش اعظمی از دانش کده ها و مرکزها مهم در جهان از وردپرس برای رئیس تارنما خویش به کار گیری می‌نمایند.

مثلا برندهایی همچون: yahoo، samsung، Ford، Forbes، mozilla firefox، Ebay blog ،cpanel، download.com ،mashable و بخش اعظمی دیگر از از شرکت پهناور جهان و مارک های مشهور از وردپرس تحت عنوان پلتفرم مدیریتی تارنما خویش به کارگیری می کنند.

طراحی سایت در مشهد

برای نشان دادن محبوبیت وردپرس و اهمیت استعمال از وردپرس تحت عنوان سیستم مدیر وب سایت های مدرن، می‌خواهم به مطرح شدن یک‌سری دانش کده برتر عالم که از وردپرس استعمال می کنند، بپردازم.

Harvard Blogs

 

Boston University – Study Abroad

 

University of Berlin

 

Georgia State University

 

MIT

 

University of Califoia – Berkeley

 

The University of British Columbia

 

Princeton University Press

 

University of Chicago

 

در حالی که می بایست فهرست خویش را در اینجا ببندم، کالج های بیشتری در سراسر دنیا وجود دارا هستند که از WordPress تحت عنوان سیستم مدیریتی تارنما خویش به کارگیری میکنند.

همینطور شما طرف داران وردپرس می‌توانید با به کارگیری از وردپرس، سایت آیتم عشق و علاقه خویش در دنیای مجازی تولید کرده و از آن لذت ببرید.

فراهم برای ساخت یک تارنما وردپرسی می باشید؟؟؟

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : شنبه 18 آبان 1398 ساعت: 16:41


گام نخستین: یادگرفتن پباده سازی قالب تارنما با html
یکی مطرح ترین و اساس ای ترین مواقعی که لازمه شما اونو در مسیر فراگیری پباده سازی قالب تارنما حافظه بگیرید گویش بسیار شیرین و کاربردی html می باشد که چهارچوب تمام صفحه ها سایت میباشد، HTML یک لهجه آرم گذاری میباشد، به اين معنا که قسمت های متعدد به وسیله اجزايی به اسم تگ از هم جداگانه گردیده، که هر یک دارنده کاربرد و خاصیت مربوط خویش می‌باشند. اين تگ ها به مرورگر اعلام میکنند که هر قسمت از برگه چه دسته عنصری میباشد و بايد به چه رخ نمايش داده شود. شما برای ورود به دنیای طراحی وب سایت لازمه یادگرفتن این لهجه بسیار بی آلایش رو خیلی بدون شوخی بگیرید به این دلیل‌که میتونه به شما یاری کنه اینترنت سایتی اصولی خیس و ماهر خیس ساخت نمایید و برای استارت پباده سازی هر اینترنت سایتی بایستی این گویش را کاملا حافظه بگیرید و توی اون به یک کارشناس تبدیل بشید و با تمام اوامر یا این که به اصطلاح تگ های html آشنا گردید و بیاموزید هر امر را در کجا می بایست استعمال نمائید تا اینکه مبنا وبسایت توانمند را تولید فرمایید. در‌این فراگیری که با به کار گیری از آپ تو دیت ترین متد های طراحی وب که در جهان به کارگیری می شود فراگیری ها را تدوین نموده ایم و به شما یاری می‌کنیم تا اولی گام خویش را در روش ورود به دنیای ساخت سایت بسیار سفت برداشته و او‌لین بخش در یادگرفتن ساخت سایت احاطه لازم را به دست بیاورید.

طراحی سایت در مشهد
در‌صورتی‌که دوست داشته باشید میتونید فیلم آموزشی طراحی وب سایت با html رو در آکادمی آی تی کاملا ملاحظه کنید.

یادگرفتن html
 

 

 

 

گام دوم: فراگیری پباده سازی ماهر قالب وب سایت با css 
 

بعداز اتمام عصر آموزشی طراحی وب سایت با html به گویش بی آلایش دومی گام در مسیر آموزشی طراحی وب سایت یک کدام از گویش های بسیار کاربردی دیگه که لازمه شما توی اون مسلط بشید می باشد، لهجه بسیار بسیار دوستداشتنی و دوست داشتنی css است که به شما امداد میکنه که سایت هایی بسیار دیدنی خیس و قالب ماهر خیس پباده سازی نمائید. انگیزه اصلی CSS جداسازی خصوصیت های ظاهری یا این که نمایشی یک ورقه اینترنت از محتوای آن میباشد. که‌این جداسازی منجر سهل و آسان شدن مرحله پباده سازی و محافظت پروژه میشود. همینطور سبب انعطاف در زیباسازی صفحه های اینترنت نیز می‌شود. در واقع html اسکلت تارنما و css ظواهر و رنگ و لعاب وب سایت میباشد، از مهم ترین مزایای Css میتوان به انعطاف پذیری بالای css ، کاهش استعمال از پهنای باند کانال، نادر حجم کردن پوشه html ، هماهنگی شل خیس اکران ظواهر وب سایت در مرورگر های گوناگون و ... می‌باشد. این گویش در کنار گویش html یکی بزرگترین گویش ها برای پیاده سازی و ساخت سایت میباشد، در‌صورتی‌که شما به صورت ماهر این 2 گویش را بیاموزید می‌توانید تارنما بسیار کیفیت بالا و زیبایی را تولید فرمایید، در واقظع احاطه بر این دو گویش قادر است نعیین نماید که قالب اینترنت سایتی که در غایت شما پباده سازی خواهید کرد وبسایت آپ تو دیت و جذابی می باشد یا این که اینکه اینترنت سایتی بسیار معمولی و پیش پا افتاده. شما با به کارگیری از زمان آموزشی پباده سازی قالب وبسایت با css آکادمی آی تی می‌توانید به آسانی به‌این لهجه مسلط بشید و قالب های بسیار شیک و ماهر تولید فرمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 633 تاريخ : پنجشنبه 16 آبان 1398 ساعت: 13:48


طراحی وب، با به چنگ آوردن تصمیمات مهم و مختلف یاروهمدم میباشد، که هر لحظه قادر است عاقبت کسب و عمل شما‌را تغییر و تحول دهد. تصمیم های شما، صرفا به گونه ای طراحی وب خلاصه نمیشود، بلکه می بایست دارایی خویش را برای این عمل در لحاظ داشته باشید.

برای این که شما یک وب سایت با پباده سازی کامل و بدون نقص داشته باشید، آیتم های متعددی پیش رو دارید. ولی قبلی از این که مبادرت به طراحی وب سایت خویش فرمائید، فاکتور های مهمی را می بایست بدانید که در پایین به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

طراحی سایت در مشهد

مخاطبان وبسایت

آشنایی ظریف از مخاطبان شما یکی‌از مهمترین کارداران در پیروزی یک تارنما میباشد، اطلاع ظریف از مجموعه های انگیزه، می‌تواند یاری شایانی در تاثیر گذاری وبسایت شما و انتقال پیام مطلوب داشته باشد.

این موردها به شما یاری می نمایند تا بتوانید در زمینه ی قالب، رنگ، لایه ها و محتوای تارنما خویش تصمیم گیری نمایید.

انگیزه گذاری

ایجاد محتوای هدفمند یک کدام از دیگر از عنصرها اصلی در پیروزی یک وبسایت میباشد، ساخت محتوای روشن دل و سوای انگیزه، طولانی تر به کسب و فعالیت شما زخم وارد مینماید و سبب ساز به تلف کردن مخاطبان شما می‌شود.

هزینه ها

تجهیزات بیشتر و خاصی که مایلید بر روی وبسایت خویش قرار بگیرد، بستگی  به میزان دارایی شما دارااست. در موقعیت اصولی، طراحان وب سایت و بازاریابان اینترنتی توصیه می کنند، تا‌زمانیکه از ایده ای که در کسب و عمل دارید، مطمئن نیستید و این ایده اثبات نشده میباشد، هزینه ی سنگینی برای طراحی وب سایت خویش نپردازید.

داده ها موثر

عملکرد فرمائید داده ها اثرگذار و به اندازه ای را در دست مخاطبان سایت خویش قرار دهید. چنانچه داده ها متعددی در رابطه محصول ها و سرویس ها در دست مخاطبان خویش قرار دهید، ممکن میباشد دیگر هدف ای برای برقراری رابطه با شما نداشته باشند. پس همواره تلاش فرمایید داده ها به اندازه ای را در دست مخاطبان خویش قرار دهید.

 

آرسام تک اعتقاد دارد، محافظت تعادل در به کار گیری از جلوه های تصویری و گرافیکی در وبسایت بسیار با اهمیت میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1398 ساعت: 18:14


مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال
وردپرس فقط سیستم رئیس محتوا بر مبنا PHP وجود ندارد، CMS های دیگری مانند دروپال و جوملا و.. می باشند که درین نصیب می خواهیم به مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال بپردازیم.

درمقایسه وردپرس با جوملا و دروپال ، نکاتی همچون تعداد یوزرها ، تعداد قالب های مجانی ، تعداد پلاگین های بدون‌پول ، ترازو سادگی در نصب ، شرکت های پرتر کاربر از وردپرس ،جوملا و دروپال ، واحد سنجش بها و.. را گزینه باز‌بینی قرار خوا هیم اعطا کرد.

طراحی سایت در مشهد

ترازو دانلود وردپرس در سطح دنیا :
بیشتراز ۱۴۰ میلیون توشه دانلود

واحد سنجش دانلود جوملا در سطح دنیا :
بیش تر از ۶۳ میلیون توشه دانلود

ترازو دانلود دروپال در سطح عالم :
بیشتراز ۱۵ میلیون توشه دانلود

 

در تصویر تحت به طور کامل میتوان به مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال پرداخت:


مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال
یادگرفتن ساخت سایت با وردپرس
خوب رسیدیم به اینکه طراحی وب با وردپرس رو از کجا استارت کنیم؟ نخستین معین نمائید که میخواید بصورت مجازی اینترنت سایتتون رو بیارید بالا یا این که بصورت حقیقی وواقعی و با خرید هاست و دامین؟ در ساخت سایت بصورت مجازی با WAMP یا این که XAMPP ، نیازی به خرید هاست و دامین ندارید و شما کامپیوتر خودتون رو با گزینش یک اسم که دامنه شما میشه ،تحت عنوان هاست وبسایت ست می‌کنید.

قطعا زمانی نوشته ی علمی ای با اسم “فراگیری ساخت وب سایت ماهر با وردپرس بدون پول و طراحی وب سایت فارغ از برنامه نویسی” از وب سایت “سید محمد حسین حسینی” برای تلاوت تعیین نموده اید ،دنبال رویه بی دردسر و صد ولی شل خیس و نادر هزینه می باشید.پس سفارش می‌کنم در بالا برای کاهش هزینه ها و ارتقاء تجربه خودتون ، تارنما وردپرس ماهر خودتون رو ، روی یک هاست مجانی پیاده سازی نمائید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 639 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 16:35


در سال ۱۹۸۰، فیزیکدان گروه برنرز لی ، پروژه ی CERN، INQUIRE را که یک سیستم ابر متن و مبنی بر وب بود را  برای به کار گیری و به اشتراک گذاری سندها، برای محققین پروژه CERN توصیه اعطا کرد. مرورگر اینترنت نیز در سال ۱۹۹۰ پباده سازی و منتشر شد.

طراحی سایت در مشهد

او‌لین تعریف از تگ های HTML، یک مدرک به اسم “برچسب های HTML” بود، که در آخرها سال ۱۹۹۱ بوسیله Tim Beers-Lee در وب معرفی شد. مختصات پیش فرض برای هر کدام علامت گذاری HTML در مرورگر تعریف‌و‌تمجید شده‌است و این مشخصات را می اقتدار با به کار گیری  از CSS تغییر تحول اعطا کرد.

Beers-Lee considered کدهای HTML نخستین را در بالا با تیتر SGML معرفی کرد. و در وسط سال ۱۹۹۳، html با تیتر SGML رسما به وسیله نیروی عمل تخصصی مهندسی وب (IETF) تمجید شد.

و در به عبارتی سال ۱۹۹۳ ورژن HTML+ معرفی شد.  پس از او‌لین پباده سازی HTML و HTML + کمپانی IETF یک تیم کاری برای عمل روی HTML تشکیل داد. و در سال ۱۹۹۵ چیره به کامل شدن HTML 2.0 شدند. پیشرفت تیم IETF توقیف شد و از سال ۱۹۹۶ خصوصیات کلی HTML مراقبت شد. تا اینکه در آخرها سال ۱۹۹۹ ورژن HTML 4.01 منتشر شد. و از سال ۲۰۰۴ توسعه و گسترش HTML5 ابتدا شوید. که در سال ۲۰۰۸ با W3C مشترک گردیده و  نهایتا در مورخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۴ کامل شدن و استاندارد شد.

بازه ورژن های HTML
HTML 2.0  : در مورخ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۵ تحت عنوان RFC 1866 منتشر شد.
HTML 3.2 : در مورخ ۱۴ ژونرای ۱۹۹۷ تحت عنوان W3C Recommendation منتشر شد.
HTML 4.0 : در مورخ ۱۸ دسامبر تحت عنوان W3C Recommendation نشر یافت.
در مورخ ۲۴ آپریل ۱۹۹۸ با دستکاری های جزئی منتشر شد  : (updated) HTML 4.0
HTML 4.01 :  در مورخ ۲۴ دسامبر ۱۹۹۹ تکثیر یافت.
XHTML : در می سال ۲۰۰۰ نشر یافت.
HTML5 : در مورخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۴ ، منتشرشد.
HTML 5.1 : در مورخ ۱ نوامبر ۲۰۱۶ نشر یافت.
HTML 5.2 :  در مورخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۷ تکثیر یافت.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 585 تاريخ : يکشنبه 12 آبان 1398 ساعت: 16:41


در‌پی این نوشته‌ی‌علمی عملکرد گردیده بعضی از جنبه های پروسه طراحی وب را معرفی نماییم که شاید بعضی از صاحبان اینترنت سایتها و موسسه ها طراحی وب با آنان آشنا نباشند.

مرحله ۱: انتخاب هدف ها وب سایت

طراحی سایت در مشهد

او‌لین قدم در روند ساخت وب سایت گزینش هدف ها وب سایت میباشد و اینکه معلوم شود قرار میباشد چه کاری با تارنما صورت پذیرد.

آیا می‌خواهید محصولاتتان را از روش وب سایت به فروش بگذارید؟
آیا در حیث دارید که برنامه کاربردی به یوزرها ارائه دهید؟
آیا می‌خواهید از اسم تجاری خویش یک مارک بسازید؟

هنگام تعیین یک کمپانی برای ساخت وب سایت، بایستی نگاهی به میزان دارایی خویش داشته باشید و مشخص و معلوم فرمایید که یک وبسایت برای دراز دوران می‌خواهید یا این که کوتاه بازه زمانی.

در‌حالتی که میخواهید یک تارنما برای دراز دوران داشته باشید، می بایست دارایی ای غیر وابسته برای بروز رسانی قسمت های وب سایت و همینطور محتوای آن کنار بگذارید در حالی که سایتهای کوتاه دوران به دارایی کمتری نیاز دارا هستند.

استراتژی یک وبسایت نشان دهنده کیفیت یک کمپانی ساخت سایت میباشد و طراح وب سایت می بایست از کلیه هدف ها شما با خبر باشد تا سایتی متناسب با نیاز شما پیاده سازی کند.

مرحله ۳: تولید یک طرح وبسایت مطلوب و جالب

طرح یک وبسایت می بایست منعکس کننده استراتژی آن باشد و واضح میباشد که بایستی استفاده کننده پسند و یا این که دست‌کم قابل به کارگیری برای یوزرها آیتم انگیزه باشد. که در ذیل به تعدادی آیتم اشاره شده‌است.

همگی سایتها بایستی دارنده نقشه وبسایت باشد تا دسترسی برای یوزرها و موتورهای کاوش ریلکس خیس باشد.
طرح وبسایت املاک می بایست به نحوی باشد که یوزرها را جذب کند و از طرفی بایستی برای موتورهای کاوش سئو شود.
seo و سئو موتورهای کاوش یک کدام از مهم‌ترین استراتژی ها در ساخت سایت است چون از این نحوه ترافیک بسیار نیکی به طور بدون‌پول به سمت وب سایت شما هدایت می‌شود.

مرحله ۸: تبلیغات

قدم پایان از فرایند ساخت وب سایت، تبلیغات میباشد.

فکر کنید که یک وب سایت بسیار خوب داشته باشید، در سالیان اولیه قدمت آن یوزرها چه‌طور میتوانند تارنما شمارا پیدا نمایند؟

به همین عامل سپرده گذاری روی تبلیغات وبسایت به ارتقاء ترافیک وبسایت یاری می نماید. صرفا می بایست دقت داشت که تبلیغات می بایست به طور هدفمند چهره گیرد و به کارگیری از تکنیکهای غیر استاندارد برای تبلیغات می‌تواند سود معکوس داشته باشد.

روشهای متفاوتی برای تبلیغات تارنما موجود هست که از پاراگراف آن ها می شود به موردها پایین اشاره کرد:

استعمال از بنر تبلیغاتی
به کار گیری از تبلیغات کلیکی
رسانه های اجتماعی همانند چهره بوک، گوگل پلاس و غیره نیز یک طرز بسیار عالی برای ارتقا ترافیک وب سایت است.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 329 تاريخ : شنبه 11 آبان 1398 ساعت: 15:19


شما می توانید عنصرها را در باطن یکدیگر به کار گیری نمائید. بدین فعالیت تو در تویی (nesting) میگویند. در پاراگراف‌ی “My cat is very grumpy” میتوانیم برای تاکید روی وحشتناک بودن گربه، کلمه و واژه very را باطن تگ در اختیار بگذاریم.

 

اعتنا فرمائید در حین به کارگیری از تگ‌های تو در تو، ترتیب گشوده و بسته کردن تگ‌ها رعایت نمایید. برای مثال درین نمونه، ما نخست تگ
 و آنگاه

 تگ را گشوده کردیم. بدین ترتیب در آغاز می بایست تک و آنگاه تگ
 را ببندیم.

 

در صورتیکه

 تگ‌ها را صحیح گشوده و بسته نکنید، حاصل عجیبی در ورقه اینترنت خویش مشاهده خواهید کرد.

عنصرها خالی
بعضا موادسازنده فاقد محتوا می‌باشند و موادتشکیل دهنده خالی نامیده میگردند. عنصر  در HTML یک عنصر خالی محسوب میشود.

 

این عنصر دربرگیرنده ۲ خصوصیت میباشد. البته تگ بسته و هیچ محتوایی در باطن آن نیست. چرا‌که در عنصر تصویر، محتوا نیست و انگیزه از این عنصر، جاگذاری یک عکس در برگه اینترنت میباشد.

توصیه فرانش به شما
بازاریابی درونگرا چه می باشد؟ مستلزم زمانه و خلاقیت؟! فراگیری جامع 2019
 

ساختار مدرک (Document) در HTML
تیم‌ای از موادسازنده و تگ‌ها، داکیومنت HTML را تولید میکنند. البته این عنصرها به تنهایی کاربردی ندارند. در‌این مرحله میخواهیم چگونگی ادغام موادسازنده برای ساخت یک ورقه HTML بدون نقص را باز‌بینی کنیم:

 

چه میباشد؟
در واقع doctype یک کدام از تگ‌های HTML وجود ندارد. این کد صرفا یک امر راهنما برای مرورگرهای اینترنت میباشد. استعمال از این امر در صفحه های اینترنت، ازروی اختیار میباشد. بدین معنا که حتی در‌حالتی که از آن به کار گیری نشود، اوامر درج شده در مرورگر اینترنت به صدق اکران داده می گردند.

طراحی سایت در مشهد

تگ چه می باشد؟
تگ یک عنصر میباشد. تمام مطالب و کدهای مو جود در مرورگر اینترنت، داخل این عنصر قرار می گیرد. تحت عنوان عنصر ریشه شناخته می شود.

تگ چه است؟
تگ یک عنصر میباشد. این عنصر تحت عنوان یک پیاله برای کلیه چیزهایی که می خواهید در برگه HTML خویش وارد نمائید (و نمیخواهید این محتوا به بینندگان کاغذ شما نشان داده شود)، فعالیت میکند. این تگ مشتمل بر مواقعی مانند:‌ عبارات کلیدی و تعریف برگه‌ای که میخواهید در حاصل کاوش ظواهر شود، استایل محتوای برگه بر طبق کدهای CSS، تهیه و تنظیم اعلان‌ها و… میباشد.

چرا از به کارگیری کنیم؟
تگ meta داده ها کاراکتر شمارا تهیه و تنظیم میکند. اطلاعاتی که در متا درج می‌گردد، در برگه اینترنت قابل مشاهده نیستند البته ماشین می تواند آنان را بخواند. میتوانید محتواهایی نظیر اسم تالیف کننده، پایانی تغییرات یا این که لغات کلیدی را درین تگ قرار داده و آن‌ها را رئیس نمائید.

تگ چه چیزی است؟
تگ title یک عنصر میباشد. این تگ، تیتر ورقه شما‌را تهیه و تنظیم می نماید. عنوانی که در تگ title قرار می‌دهید، در واقع به عبارتی عنوانی میباشد که در تب (tab) مرورگر ظواهر گردیده و برگه در آن بار گذاری میشود. هنگامی که شما برگه‌ای را آرم‌گذاری (bookmark) میکنید نیز از این تیتر به کار گیری می‌گردد.

کاربرد تگ چه میباشد؟
تگ body مشتمل بر تمام محتواهایی میباشد که در کاغذ اینترنت شما به وسیله استفاده کننده مشاهده می‌گردد. این بخش قادر است دربرگیرنده متن، تصویر، فبلم، بازی،‌ نوا یا این که هر چیز دیگری باشد.

 

تگ تصاویر در HTML
در‌این بخش میخواهیم تگ  را باز نگری کنیم:

توصیه فرانش به شما
توسعه و گسترش‌دهندگان از چه فناوری‌هایی استعمال می نمایند؟ | Stack Overflow


همانطور که پیش‌خیس گفتیم، این تگ یک تصویر را در ورقه مرورگر ما اکران میدهد. این فعالیت از روش خصوصیت scr (source) انجام می گردد. این خصوصیت دربردارنده مسیری میباشد که پوشه تصویر ما در آن جای‌دارد.

در‌این تگ، ویژگیalt (alteative) را نیز داریم. این خصوصیت دربرگیرنده یک متن توصیفی برای عکس میباشد. زمانی استفاده کننده نتواند عکس را ببیند، این متن به جای تصویر به وی نشان داده میگردد.

۱- این خصوصیت به نابینایان و افرادی که دارنده اختلالات بصری می‌باشند، امداد مینماید. معمولا این اشخاص از ابزارهایی برای قرائت صفحه ها اینترنت به کار گیری می کنند. خصوصیت alt این قابلیت و امکان را می دهد تا تصویر متبوع برای آن ها خوانده شود.

۲- خواص دیگر این خصوصیت، وقتی میباشد که چیزی بازدارنده از اکران تصویر میگردد. به عنوان مثال در شرایطی که عمدا مسیر پوشه عکس را در scr تغییر و تحول دهید. در شرایطی‌که برگه را ذخیره و بارگیری فرمایید، چیزی مانند تصویر تحت به جای عکس برای شما اکران داده می شود.

 

لغات کلیدی برای متن alt، بایستی یک متن توصیفی باشد. متنی که شما برای خصوصیت alt می‌نویسید می بایست تصویر را به نیکی تعریف کرده و به اندازه کافی داده ها در چنگ استفاده کننده قرار دهد. به عنوان مثال در‌این نمونه، به کارگیری از متن “تصویر امتحانی اینجانب” تعریف خیر برای تصویر لوگوی فایرفاکس وجود ندارد. بهتر از به جای آن از عبارت “لوگوی فایرفاکس: روباه آتشین رینگ زده روی زمین” استعمال فرمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 13:37


فراگیری گام به گام html از تازه کار تا توسعه یافته
در‌این خصوصی قصد داریم به طور گام به گام HTML رو به شما یادگرفتن بدیم.

با html شما میتونید صفحه های اینترنت رو بسازید. لهجه html خیلی آسون و قابل فهم میباشد و شما از این لهجه لذت میبرید.

درین نصیب یک نمونه کاربردی از html برای شما می زنیم:

 طراحی سایت در مشهد

 

 

یبگشسنبکسیبمک چسبون

فراگیری

 برنامه نویسی با چسبون

 


مشاهده آنلاین

نکته ها :
به نماد های <> (بزرگتر یا این که کوچکتر در ریاضی ها) در html تگ گفته می‌گردد.
برای استارت برنامه نویسی html از تگ  ، و برای بستن تگ از  استعمال میکنیم.
تگ 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 14:12

 
داینامیک و استاتیک یعنی چه؟
در پی‌ی جواب به سوال PHP چه می باشد؟ می‌خواهیم درباره ی دو مسئله صفحه های اینترنت داینامیک (Dynamic) و استاتیک (Static) سخن کنیم و خیلی معمولی آنان‌را توضیح دهیم.
فرض فرمایید که شما در تارنما‌تان یک بخشی دارید که می‌خواهید پایانی خبر‌ها کمپانی خودتان را اکران دهید. برای اکران این خبر‌ها، از ۲ طرز می‌توانید به کار گیری فرمایید:
 
طریق اولیه: بصورت دستی وارد کدهای HTML وبسایت خودتان گردید و خبر‌ها را در کدهای HTML بصورت دستی بنویسید.
 
شیوه دوم: خبرها را در آغاز وارد مقر داده یا این که دیتابیس بکنید و آنگاه با استعمال از یک گویش برنامه نویسی مثل PHP، آن خبرها را از دیتابیس بخوانید و به یوزرها نشان دهید.
 
طریق نخستین، یعنی وقتی که شما بصورت دستی مبادرت به تایپ کردن خبرها در صفحه ها اینترنت خویش می کنید را طرز Static می‌گویند و اصطلاحا می‌گویند که آن برگه‌ی شما، یک ورقه‌ی اینترنت استاتیک یا این که Static Web Page میباشد.
 
ولی هنگامی که شما داده ها و کلا محتویات کاغذ را از یک مقر داده می‌خوانید و به یوزرها نشان میدهید، آن کاغذ‌ی اینترنت شما به یک ورقه‌ی اینترنت داینامیک یا این که Dynamic Web Page تبدیل می‌گردد.
 
تمجید MySQL و رابطه آن با PHP
البته در اینجا در‌حالتی که بخواهیم یک تعریف‌و‌تمجید خیلی کلی از MySQL بدهیم، می توانیم بگوییم که MySQL یکی‌از مقر های داده‌ای میباشد که PHP  می‌تواند با آن عمل نماید.
 
در واقع شما با به کارگیری از PHP می‌توانید به مقر داده MySQL وصل گردید، داده ها را وارد آن فرمائید و همچنین داده ها وارداتی در پیشین‌ را از آن بخوانید و درصفحه اینترنت‌تان اکران دهید.
 
حریف‌های PHP
در دنیای برنامه نویسی سمت سرور، PHP هیچ وقت صرفا نبوده میباشد و مدام حریف های سرسختی را در کنار خویش داشته میباشد. یکی‌از وسیع ترین حریف‌های PHP در امسال‌ها، لهجه برنامه نویسی ASP.NET بوده میباشد و مدام در میان برنامه نویسان PHP و ASP یک مشاجره و جدال وسیع میباشد و هر دوی این گرو‌ها، می‌خواهند بگویند که لهجه برنامه نویسی آنها بهتر و فن‌ای خیس میباشد. برای مقایسه در میان این دو لهجه توانا بیش تر در اینجا مطالعه نمائید.
 
همچنین در‌حالتی که بخواهیم به دیگر حریف های PHP اشاره کنیم، می توانیم JSP، ColdFusion, Perl و… را نیز اسم ببریم.
 
مزایای PHP
در‌پی‌ی جواب به سوال PHP چه میباشد؟ می خواهیم دربا‌ره‌ی مزایای PHP حرف کنیم و بگوییم که پی اچ پی تحت عنوان یک لهجه برنامه نویسی سمت سرور، چه تجهیزات و مزایایی را به ما می دهد:
 
قادر است در پلتفرم های مختلفی مثل ویندوز، لینوکس، مکینتاش و… اجرا شود و این عالی میباشد!
با تمام سرورهایی که امروزه به کارگیری می شود (مثل Apache و IIS) سازش بدون نقص دارااست.
می تواند اشکال مختلفی از مقر‌های داده و دیتابیس ها ساپورت نماید و با آنها فعالیت نماید.
تماما بدون پول و Open Source میباشد و می توانید از تارنما قانونی آن به نشانی php.net آن‌را دانلود نمائید.
عمل با PHP بی آلایش میباشد و برای برنامه نویسی با آن پیکربندی ابتدایی خاصی لازم وجود ندارد. صرفا کافی میباشد که یک سرور یا این که مشابه‌ساز سرور داشته باشید تا بتوانید با آن کدهای PHP خودتان را اجرا فرمایید و از دیدن فیض‌ی آن لذت ببرید.
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 610 تاريخ : دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت: 13:15


شایسته ترین افزونه های موزیلا برای ساخت وب سایت

به‌دنبال معرفی افزونه های اثر گذار مرورگرها، در‌این بخش قصد داریم که مرورگرهای اثر گذار و کاربردی فایرفاکس را معرفی نماییم.همانگونه که می‌دانید فایرفاکس یک کدام از محبوبترین مرورگرهایی میباشد که بوسیله طراحان اینترنت و یوزرها وب به کار گیری می‌شود.بعداز رویش گوگل کروم، موزیلا تمام همت خویش را استفاده نمود تا با پیشرفت در عملکرد و خصوصیت های خویش بتواند با گوگل کروم به رقابت بپردازد.برای همین موزیلا تعداد متعددی افزونه در فایرفاکس تولید نموده است که با به کار گیری از آنان یوزرها را ترغیب نماید که از مرورگر فایرفاکس به کار گیری کنند که ولی اضافه از پلاگینها برای ساخت وب سایت سعی داراست.در پی یازده تا از شایسته ترین افزونه ها را به شما معرفی خوا هیم کرد.

طراحی سایت در مشهد

Adblock Plus Pop-up Addon-1

با این افزونه شما می توانید هر مدل پاپ-آپ را در اثر هر کلیک یا این که رخدادی برای استفاده کننده نشان داده میشود را متوقف فرمائید.در اثر این منجر توقف کارایی و همت پاپ-آپ ها می گردد.

2.Stylish

User Style  در واقع به عبارتی قالب های برای وبسایتها می باشد.شما با این افزونه می توانید تجربه مرورگری خویش را با سفارشی کردن تارنما های خویش تقویت فرمائید.شما می‌توانید محتوای نامناسب را از میان ببرید،رنگها را تغییر‌و تحول دهید وطراحی تارنما خویش را دوباره انجام دهید.حتی شما می توانید از User Style  تحت عنوان یک تم در رابط  فایرفاکس خویش به کارگیری فرمائید.

3.Download Youtube videos as MP4

با به کار گیری از این افزونه یک لینکی در دست شما قرار می گیرد که به راحتی می‌توانید با تهیه آن، کلیپ های یوتیوب را به شرایط MP4 و FLV دانلود کنید.این افزونه صورت معمولی ای داراست و ویدئوها را به صورت بی واسطه از یوتیوب دانلود می نماید.شما در ذیل ویدئوی خویش در تارنما می‌توانید دکمه ای را قرار دهید( اما این افزونه خویش را دکمه را قرار می دهد) و بعد از آن استفاده کننده با کلیک برروی آن می‌تواند ویدئوی گزینه نظررا به صورت بدون واسطه از یوتیوب دانلود کند.

4.Google translator for Firefox

با به کار گیری از این افزونه شما می‌توانید گویش متبوع خویش را به لهجه انگیزه و زبانی که می خواهید ترجمه شود، ترجمه نمایید.

5.Lightbeam for Firefox

با استعمال از این افزونه شما می‌توانید اولیه و سومی بخش(پارتی) سایتها را که در اینترنت آن‌ها‌را مشاهده نموده اید، مشاهده کنید.در واقع این افزونه یک ارتباط فی مابین سومی پارتها و سایتهایی که شما بازدید نموده اید، برقرار می نماید.

6.Greasemonkey

شما با استعمال و تهیه بیت های جاوا اسکریپت می‌توانید روش های اکران کاغذ اینترنت را به طور سفارشی در بیاورید.

7.Adblock Plus

با به کار گیری از این افزونه می توانید در دست گرفتن وب را به دست بیاورید و کاغذ اینترنت را به صورتی که می‌خواهید مشاهده فرمائید.

8.Down ThemAll

اصولا تمامی چیزی میباشد که شما از دانلود منیجر انتظار دارید.در واقع یک عجله دهنده پیشترفته را اکران دهد که سبب ساز ارتقا 4 برابر سرعت می‌گردد و به شما این قابلیت را می‌دهد که دانلود را در هر هنگامی که می خواهید متوقف و استارت فرمایید.

9.FireFTP

ابزاری میباشد برای تهیه و تصحیح فایلهایی که به وسیله اختلال sitemanager آیتم تاثیر واقع می‌شوند، به فعالیت می رود.

10.User Agent Switcher

این افزونه سبب ساز ارتقاء دکمه های منو و تولبار برای تغییر تحول user agent  مرورگر میگردد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 640 تاريخ : شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 14:36


LL PROGRAMS > ACCESSORIES > NOTEPAD


2- دیدن خروجی پوشه : برای دیدن فعالیت خروجی بایستی از مرورگر و یا این که browser استعمال کنیم. مرورگرهای متفاوتی موجود است که دعوا آن ها بسیار مفصل میباشد البته در فضا ویندوز مرورگر Inteet Explorer در دسترس میباشد.
شما میتوانید آن را در دسکتاپ خویش و یا این که Quick Launch ویا پوشه برنامه ها و یا این که در منوی start پیدا نمائید.

طراحی سایت در مشهد

3- برای پست کردن ورقه به گوشه و کنار اینترنت از امر ftp به کار گیری خوا‌هیم کرد که به‌دنبال به آن اشاره می‌کنم.

۰ تا ۱۰۰ یادگرفتن ساخت وب سایت
درصورتی که می خواهید طراحی وب را از نخست، یعنی هنگامی که تنها یک ایده در ذهن دارید تا تبدیل شدن آن به یک تارنما رشته‌ای دنبال نمایید، فراگیری ویدیویی فارسی ۰ تا ۱۰۰ یادگرفتن ساخت سایت، شیوه حلی ایده‌آل برای شماست.

ابزارهای دیگر فراگیری ساخت وب سایت:

برای ادیت کردن صفحه ها خویش می‌توانید از برنامه NoteTab به کار گرفت .مزیت به کار گیری از آن اینست که می‌توانید تب های مختلفی را برای صفحه ها گوناگون گشوده نمایید و بعداز بستن هم در یاد ش میماند و برای دفعه آن گاه هم گشوده میماند.


آن را از این نشانی دانلود کنید.

همینطور مرورگرهای گوناگونی موجود هست که به کار گیری از آن‌ها‌را در کنار Inteet Explorer سفارش میکنم. ولی  در اینجا از یک کدام از شایسته ترین آنان‌را اسم میبرم : firefox

 

البته همگی عنصرها که متن نیستند شما برای بازنویسی عکس هم به برنامه هایی نیاز دارید که میتوانید از برنامه های تحت به کارگیری نمایید:
Adobe photoshop
Adobe fireworks
Picasa
پیشنهاد اینجانب به کارگیری از فتوشاپ میباشد ، نگران نباشید یادگیری آن برای کاربرد اینترنت سهل و آسان میباشد.

مرحله انتها – تصحیح کردن مکانی میباشد برای فولدر های تشکیل‌شده :

پس از ساختن پوشه های خویش مدیر آن ها بسیار مهم میباشد و این که در کجا پوشه اصلی و در کجا تصاویر قرار گیرد و به همین ترتیب تمام عنصرها سایت.
شما بایستی یک فایل بسازید و تمام موادسازنده وبسایت خویش را در آن قرار دهید. فرض نمایید در دسکتاپ خویش می‌خواهید یک وبسایت بسازید.

RIGHT CLICK > NEW > FOLDER

آن گاه اسم سایت را گزینش فرمایید .حال یک پوشه دارید که فولدر اصلی به همدم تصاویر و css ,html ,….. را باطن آن قرار می دهید.

نگران نباشید با هم پیش میریم و به کلیه مورد ها خوا‌هیم رسید.
در فصل آنگاه شما اولی وبسایت خودتان را می سازید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 15:20


داده ها مهم را پررنگ و در معرض مشاهده کرد قرار دهید.
هر سایتی داده ها مهمی داراست که یکی آنها نشانی و شماره تماس میباشد. به خواسته راحتی مشتری، پست الکرونیکی، گوشی، تلفن اثبات را در شایسته ترین حالت وبسایت قرار دهید تا نیاز به گشت و گذار مازاد نباشد.

طراحی سایت در مشهد

سایتی مطمئن و امن پباده سازی نمائید.
یک کمپانی ساخت سایت ماهر با گذاشتن سند امنیت بر سایت خویش اعتبار و امنیت آن را ارتقاء می‌دهد. استفاده کننده با اعتماد بدون نقص وارد وبسایت میگردد و نگران سوء استعمال های آن وجود ندارد.

پباده سازی شیک و الگوی مطلوب تارنما
بعد از اینکه استفاده کننده وبسایت وارد آن می گردد در صورتی‌که با محیطی به هم ریخته روبرو شود زیاد خوشایند نخواهد بود. یک کمپانی طراحی وب سایت ماهر به طوری پباده سازی می‌کند که استفاده کننده بعد از ورود به تارنما نقشه کاملی را می بیند. در‌این‌صورت‌ امتیاز وب سایت بالا رفته و به سادگی قابل به کارگیری میباشد.

استعمال از لینک و پیوند معلوم و بدیهی
یک پباده سازی ماهر، اسم های مشخص و معلوم و قابل قبولی برای منو و پیوند وب سایت به کار گیری می نماید. اسم های استاندارد و ماهر معمولی برای استفاده کننده آسوده بوده و در گیر سردرگمی نخواهدکرد. اسم وب سایت معرف گونه ورقه و کاری که در آن دنبال آن هستیم میباشد. بدین ترتیب اسم های بی آلایش و استاندارد را به فعالیت ببرید.

اکران مطلوب اینترنت در تلفن همراه های هوشمند
وب محل تبلیغ کسب و فعالیت شماست. اکثر یوزرها به موبایل یاروهمدم مجهز می‌باشند و شغل های روزانه خویش را از روش تلفن همراه دنبال میکنند. وبسایت پباده سازی گردیده می بایست به طوری باشد که جلوه زیبایی خویش را در هر موقعیت نگهداری نماید. براین اساس این مورد را بی تردید مد لحاظ داشته باشید تا تمامی بتوانند از تارنما استعمال بکنند. ساخت وب سایت ریسپانسیو چه میباشد

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 14:41